סדנאות מיינדפולנס למנהלים

סדנאות מיינדפולנס למנהלים

מה הופך אדם למנהיג טוב יותר ומה הופך צוותים לאפקטיביים יותר? סדנאות המיינדפולנס (Mindfulness) למנהלים שלנו יסייעו לכן/ם במציאת מענה לשאלות אלה.

הצטרפו לסדנה למנהלים מבוססת מיינדפולנס ואינטליגנציה רגשית

מה קרה בגוגל שגרם לחברה להבין שלחפש במנועי חיפוש זה חשוב. אולם כדי לגדל מנהיגים טובים יותר – חשוב לפתח תכנית שמטרתה לחפש בתוכנו?
בעבר מקומות עבודה היו מבוססים על שרירים וכוח פיזי. כיום הם מבוססים על מוח. אולם בעתיד הם יהיו על חכמת הלב של המנהיגים. מוזמנות/ים לשוחח עם המומחים שלנו ולהביא לארגון שלכן/ם מיינדפולנס – סדנה למנהלים.

מה זה מיינדפולנס? כיצד ליישם מיינדפולנס (מודעות קשובה) בארגון? 

בסדנה יינתנו כלים, תובנות ויוצגו מחקרים מארגונים מובילים בעולם. על הדרך למנף את המתנות המייחדות את המין האנושי. ואותנו כמנהלים ומנהיגים ותיערך התנסות.
מנהיגות מודעת היא כלי ניהולי שתרומתו מוכחת כמסייע למנהלים. לפעול מתוך נוכחות ובחירה ולתפקד בצורה מיטבית בתנאים המורכבים, הדינמיים והמהירים של המאה ה -21.

מאז שהמדע החל לחקור ולהוכיח את היתרונות הנפשיים והפיזיים של מיינדפולנס, התרגול הפך לרווח בתרבות המערבית. יותר ויותר מנהלים מספרים שמיינדפולנס מהווה מרכיב מרכזי המסייע להם בהתמודדות עם לחצי החיים המהירים.

מיינדפולנס - סדנה למנהלים

מנהיגות מודעת תופסת תאוצה בעולם המורכב והמשתנה בו אנחנו חיים. מנהיגות מודעת ומיינדפולנס בעבודה כבר מיושמים בחברות מובילות בעולם כמו: Google, Facebook, Apple. ע"י מתן כלים לארגונים המשפרים: מיקוד, התמודדות עם שינויים וגורמי מתח, הפחתת לחץ ושחיקה, תפקוד אפקטיבי, חדשנות ויצירתיות.

אם גם אתן/ם רוצים להביא לארגון שלכן/ם מיינדפולנס מבוסס אינטליגנציה רגשית מוזמנות/ים להרשם לאחת ההרצאות בארגונים או לאחת הסדנאות בארגונים שלנו

מוזמנים להצטרף ללקוחות שלנו.

סדנא מיינדפולנס

רוצים לקבל מידע נוסף?

השאירו לי פנייה ואחזור אליכם בהקדם!

עוד סדנאות מעניינות

סדנאות מיינדפולנס

מנהיגות אסטרטגית

 פיתוח מצוינות בניהול ומנהיגות אסטרטגית מבוססת מיינדפולנס המורכבות הקיימת בימינו מאופיינת בחוסר יציבות, ריבוי שינויים,

קרא עוד »