סדנה: מיינדפולנס ושינוי ארגוני

סדנה: מיינדפולנס ושינוי ארגוני

מטרתה של הסדנה: מיינדפולנס ושינוי ארגוני לתת כלים למנהלים ולעובדים כדי להתמודד עם תהליך שינוי אותו החברה עוברת.
בסדנה יינתן דגש על הגורם האנושי, ויינתנו פתרונות וכלים כדי לעבור את השינוי בהצלחה.

בעולם הארגוני, רבים מאתנו נאבקים עם השינויים הבלתי פוסקים שקורים בעבודה. שינויים שלעתים קרובות משבשים את השגרה של המנהלים והעובדים ומגבירים את הלחצים.לעתים, במהלך שינוי ארגוני לא נותנים דגש מספיק על הפרט. אולם אם לא תביאו את העובדים לצדכם, סביר שהשינוי ייכשל ויהיה רצוף בבעיות והתנגדות.

מיינדפולנס בעבודה וחוסן

הכלים שתקבלו בסדנה למיינדפולנס

סדנה מיינדפולנס ושינוי ארגוני, מקנה כישורים התומכים בהתמודדות עם שינוי זה. הכישורים מבוססים על ידע  מעולמות האינטליגנציה הרגשית, הפסיכולוגיה החיובית ומיינדפולנס מבוסס אינטליגנציה רגשית. כדי להביא את לשיתופי פעולה ולביצועים טובים יותר במהלך השינוי. לשיפור במוטיבציה ושיפור ביכולת ההכלה.

שילוב פרקטיקות של מיינדפולנס במהלך השינוי הארגוני  מסייע לעובדים להיות יותר פתוחים לשינוי, להעלות את רמת המודעות העצמית של העובדים לרגשותיהם כלפי השינוי ולהתמודד. מחזק את תחושת המסוגלות האישית והתקשורת הבינאישית.

לתרגול מיינדפולנס בעבודה יתרונות רבים הכוללים הפחתת מתח וקונפליקט, הגדלת המיקוד והיצירתיות ושיפור מיומנויות קבלת ההחלטות.

התוצרים של סדנת מיינדפולנס

התוצאה של הסדנה היא הפחתה בלחץ של העובדים לקראת השינוי, שיתוף פעולה גבוה יותר בארגון והפנמה של כלים פרקטיים וממוקדים להתמודדות עם השינוי המגיע.

מוזמנים להצטרף ללקוחות שלנו.

סדנה מיינדפולנס

רוצים לקבל מידע נוסף?

השאירו לי פנייה ואחזור אליכם בהקדם!

עוד סדנאות מעניינות

סדנאות מיינדפולנס

מנהיגות אסטרטגית

 פיתוח מצוינות בניהול ומנהיגות אסטרטגית מבוססת מיינדפולנס המורכבות הקיימת בימינו מאופיינת בחוסר יציבות, ריבוי שינויים,

קרא עוד »