פדגוגיה מתבוננת ו מיינדפולנס בחינוך:
בשנים האחרונות מתפתחת גישה חדשה שהופכת נפוצה ומשמעותית בשדה החינוכי. גישה זו מבוססת על שילוב בין תובנות שמקורן במסורות שהתפתחו במזרח ובמערב. ביחד עם ידע מתחומי מחקר חדשניים כמו חקר המוח ונוירופסיכולוגיה. עיקרה של גישה זו, הנקראת פדגוגיה מתבוננת (Contemplative Pedagogy) הוא טיפוח התבוננות פנימית וקשיבות, התפתחות רוחנית, ומפגש קשוב עם האחר והסביבה. באמצעות כלים המבוססים על ארבעה שערים: תודעה (לדוגמה מיינדפולנס), יצירה, דיאלוג ותנועה.
אנו עורכים סדנאות בחינוך ועובדים עם מספר גדול של מוסדות חינוך לשילוב למידה חברתית רגשית (SEL); פדגוגיה מתבוננת בחינוך; אינטליגנציה רגשית; פסיכולוגיה חיובית; מיינדפולנס בחינוך (מודעות קשובה בחינוך), חינוך קונטמפלטיבי (מתבונן);
אנו עובדים עם: מרכזי פסג"ה, בתי ספר יסודיים, בתי ספר תיכון, השתלמות חדר מורים, מכון מופת, בית יציב, בתי ספר לעיצוב, בתי ספר לחינוך המיוחד, הסתדרות המורים, חינוך למבוגרים, מנהלי אולפנים, האוניברסיטה העברית ועוד.