מיינדפולנס בתל אביב: חוסן בבית הספר הירדן

ניתן לסנן לפי הנושאים

סדנת מיינדפולנס וחוסן בתל אביב

"אם איננו מזהים את האלוהים באנשים שאנו פוגשים בשגרת חיינו יהיה חסר טעם לחפשו במקומות אחרים" (מהטמה גנדי). מיינדפולנס לפיתוח חוסן בינאישי בבית ספר הירדן. סדנה למיינדפולנס בתל אביב, באחד מבתי הספר המיוחדים בעיר.

כשאנו מצליחים להרפות מהרעש, מהעורב שמנקר בראשנו בלי הרף ומספר לנו סיפורים מתגלים שדות של עדינות, יופי וחמלה סביבנו. מינדפולנס מסייע לנו בכך. 

לכולנו יש חוסן וכולנו יכולים לפתח חוסן. חוסן לא אומר שאתן/ם לא מרגישים את עוצמת האירוע או הבעיה. במקום זאת, זה אומר שפיתחתן/ם יכולת טובה יותר להתמודד. מחקרים שנעשו לאחרונה מראים שתרגול מיינדפולנס הינו אחת הדרכים הטובות ביותר להמשיך להתמודד ולהביא איכות של נוכחות ושקט נפשי גם כשהמצב מתקשה, וזוהי המהות של חוסן.

מיינדפולנס ולמידה רגשית חברתית בבית ספר הירדן בתל אביב

אחד הפרויקטים היפים שזכיתי לעשות הוא לעבוד עם יהודה פרידמן והמורים בבית הספר הירדן שם לומדים ילדי פליטים מסודן וארתריאה. האתגר שם הוא גדול: להביא מיינדפולנס לכיתה כדי ליצור יותר נוכחות, שקט פנימי, ניהול עצמי, מיקוד, אמפתיה. עשינו דרך משותפת. 

מוזמנים לצפות בתקציר הרצאה מיינדפולנס.

תרגלנו מיינדפולנס בבית הספר לפיתוח חוסן

תרגלנו פרקטיקות רבות לדוגמה אמפתיה וטוב לב אחד לשני. ושוחחנו על המשמעות של שילוב למידה רגשית חברתית (SEL) במסגרת סדנה למיינדפולנס בבית הספר.

היו לנו 30 שעות ביחד כדי ללמוד כיצד להביא פרקטיקות משמעותיות לעשייה החינוכית. כיצד להביא למידה רגשית חברתית (SEL) לעשייה הבית ספרית ולהביא מיינדפולנס לכיתה. תרגלנו מינדפולנס ואת הכוח להיות כאן ועכשיו, של חמלה וחוסן, אמפתיה ואהבה. הנטייה שלנו היא לשים לב למה שלא עובד בחיים שלנו יותר מעל מה שכן עובד. במפגשים תרגלנו תשומת לב למה שכן מצליח, להיות בהכרת תודה, למצוא את הערכים שלנו, לבנות חזון.

תודה על הזכות יהודה וכל האנשים היפים מבית הספר הירדן

מוזמנות/ים ליצור קשר ולשמוע יותר כיצד לשלב למידה חברתית רגשית (SEL) ועל סדנאות מיינדפולנס כדרך חיים בעשייה החינוכית. ולהצטרף ללקוחות שלנו.

מיינדפולנס בכיתה

רוצים לקבל מידע נוסף?

השאירו לי פנייה ואחזור אליכם בהקדם!

עוד כתבות מעניינות

רוצים מידע נוסף על מיינדפולנס בתל אביב: חוסן בבית הספר הירדן?

השאירו פרטים בטופס

פדגוגיה מתבוננת ו מיינדפולנס בחינוך

רוצים מידע נוסף על מיינדפולנס בתל אביב: חוסן בבית הספר הירדן?

השאירו פרטים בטופס